Today my friend, is a different day..

Idag solade jag och blev svart, vilket var mycket bra.. mamma bestämde sig för att dra in på fejkbrännan och låta mig sola en gång i veckan, hade ja fått bestämma hade ja iof solat en gång i veckan OCH använt mig av fuskisar.. man kan som sagt var aldrig va för brun enligt min åsikt höhöh..


En very strange grej med Uppsala är att varje gång det börjar bli varmt ser man människor som man aldrig sett förut, och ja uppsala är faktiskt Sveriges fjärde största stad man kan inte känna igen alla men åtminstonde några, Men anyway stog jag ute för en morroncigg innan min solning ( och träningen, jag skäms...) och tre brats kom och gick förbi mig och stannade i princip framför mig. Alla var exat lika långa, svarta rockar och två av dom hade likadana (TJEJ)brillor, sånna där Dior som paris hilton hade förra året. Flugbrillor alltså.. Sen hade den ena väldigt ljust hår, den andra brunt och den tredje hade svart hår som var färgat.
Sedan helt oväntat utbrast den ljushåriga backslicken "MEH! viktväktarna, uuuhh" sen gick dom och skrockade typ..
Alltså HA HA HA HA HA, ja kunde inte hålla mig och stog och flinade som fan för mig själv och ja undrar verkligen vart dom kan ha kommit ifrån för dom var garanterat inte från Uppsala. Men då till min fråga, Varför gillar inte brats viktväktarna?.. Jadu, Uppsalas springbreak knäcker ibland..

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback