Synth me up

Först och främst Grattis till Helena (moster) och Tompa som ska få ett till barn i oktober :)

Idag var jag jätteduktigt och tog en låååång promenad för gymmet var stängt.. en timme gick ja själv, det va rätt tråkigt men kändes skönt, nu slipper ja ha dåligt samvete för jag har tränat alldeles för lite och käkat alldeles för mycket godis..
Ikväll ere tjejkväll hos Emelie ( är det inte alltid det? hm? ;) så det lär ju komma lite trevliga bilder till det sen ;D
tjilllevippen!..

ps. Han-som-jag-aldrig-kommer-ihåg-namnet-på som är tillsammans med Jessica Simpsons.. är inte han lite för lik han som spelar den snälla Tuckerbrodern i John Tucker must die, eller? mjam mjam..

image61
"Hej jag är inte zå snigg som jag tror att jag e bara för jag e tillsammans med Jessica Simpsons hejhejhej"

Kommentarer
Postat av: dahlia

ööh har jag missat nått här ? trodde hon var nyskild från den där jävla nick ?

Postat av: dahlia

ööh har jag missat nått här ? trodde hon var nyskild från den där jävla nick ?

2007-04-08 @ 21:44:02
URL: http://dahlia3.blogg.se
Postat av: rebecca

knepig kille, btw va snygg du gjort din sida!

2007-04-09 @ 11:55:36
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: kakan

yes, John mayer, han gör skön musik faktiskt ;p
Your body is a wonderland är riktigt bra, tycker jag.
vet inte om du gillar sånt. men so u know :D

2007-04-09 @ 18:53:01
URL: http://karinhanser.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback