smack that lama up

Okej. Idag vaknade jag typ klockan 9 och vad vaknar jag av, jo snö.. mitt humör sjönk väldigt drastiskt men blev lite gladare när jag såg att snälla mamma hade gjort kaffe åt mig. mums! fast ja hann iof inte dricka upp det för att vi skulle dra oss till sthlm hela familjen och kolla på en lägenhet åt syrran som blev utkickad från den lägenhet hon har ju i Hornstull. fett synd..
Anyway så kollade vi först på världens finaste lägenhet med världens coolaste utsikt och världens bästa läge i Bandhagen, den som ska läggas bud på. Sen en lägenhet i Axelsberg som sög som alla sket i.. Sen åt vi alla på en lite lokal krog nånstans där i närheten och alla mådde überilla efter den har inte varit så mätt på lääääänge..

Det blev inga bilder från igår heller, vilket va synd men kanske bra för det va ingen som var på topp igår riktigt, kanske lite för fulla? who knows?

Har haft lite för mycket britneytankar dom senaste dagarna, det är politisk fel att säga det här men hon har blivit tråkigt, hon är ju ingenting ju, alla säger att hon är på bättringsvägen men asså jag tycker att hon ser lika sliten ut? hon var mucho coolare i sitt rakade hår, eller va säger ni?

image62
Ps. Alla kändis suckers, jag hänvisar till min länksida, MASSA bra kändisskvaller sidor ;D

Kommentarer
Postat av: rebecca

Drygt m snö, hoppas att den försvinner snart! Fattar vad du menar m Britney hon borde stiga bort från rampljuset för sitt eget bästa, hon är ju bara pinsam :(

Postat av: rebecca

Har lagt in dig på min kontakt lista nu! :)

2007-04-09 @ 21:03:28
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: kakan

Do it! ;p
ja visst det är mer än vad man kan önska sig! han är världens bästa =)

2007-04-10 @ 00:02:46
URL: http://karinhanser.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback