Playing with me is OK cause I have no selfestreem..

Jag dissade påskmiddan idag. Jag och påskmat funkar inte ihop, inte för att min släkt lagar äcklig mat, dom lagar faktiskt jävligt god mat men ägg sill och sånt bajs är inte min grej så jag har lagt in en pizza i ugnen istället, shame on me :(

Alltså, jag måste bara få säga hur EXTEMT skönt det är att slippa en veckas jävla praktikboksföringbajs för att åka till Prag, stackas Evelina & co kommer att få slita.. he he heeeeee..

Min andra mindsplaner är eckerö dit vi ska någondag ( alltså en båt ) där vi ska köpa massa sprit för att bunkra upp inför sommaren, det är jag,Axel,Emelie och Ida som är 18 alltså ere vi so får köpa medans Evelina och Malin få sitta och se söta ut, :)

Ps. Jag har fått en champagne flaska från Ukraina ( very classy ) som ska öppnas på min student. jag fick den av min fabrors fru Klara som är ukrainsk, tack klara ! såklart överväger jag att lära mig ryska innan min student;)
 

image59



Kommentarer
Postat av: dahlia

HAAHHA den där flaskan till höger känner jag igen ! :D

bra petra , lär dig ryska nu !

Postat av: rebecca

Fancy m champagne och grejjer! Åhh jag skulle också vilja åka på en såndär båtresa och köpa hem massa billig sprit!

2007-04-06 @ 17:17:05
URL: http://rebeccs.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback