Linnéskolan kan DÖ

Alltså, VARFÖR skickar man hem en igvarning i ett ämne där man har 90% närvaro för man har missat ETT prov? det är helt jävla sjukt.. och varför säger lärarna att man inte får skicka hem IGvarningar till folk som är 18 utan dom ska ges i handen.
jag tror mina lärare har en kupp mot mig. Dom vet att jag e 18 och endå skickar dom hem Ig varningar?
Och dom skickar det på ett lov, antagligen för att dom vet hur många elever som blir upprörda och kommer vilja snacka om det sen.. och det värsta är att ja kommer va borta hela nästa vecka oxå dvs mer frånvaro!! om Peo ens hade ynkat lite misstankar om att ja skulle få en IG varning kunde han ha gett mig lite arbete att joba me på lovet lr nått kan man tycka. men istället satt han bara där och flina som ett jävla fån när ja sa att ja skulle va borta ett vecka.

ÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
FAN vad arg man blir på det här jävla ruttna skolsystemet. DÖ DÖ DÖ

Kommentarer
Postat av: kakan

äe, fan va oskön grej asså :/


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback