Life is unfair, kill yourself or get over it

FISKARNA (20/2 - 20/3)
Vänner från förr tycks sakna din närvaro. Kanske du ska återknyta en bruten kontakt.

jaha okej, det blir säkert jättebra.. not


Cooper och Beeptest är två frukansvärda saker.. hade ja fått bestämma hade idrott fan inte varit obliatorisk. Alltså att klara typ 8 vändor på Beep och springa 2 Km på 10-15 min ÄR svårt. Det är i princip bah folk som idrottar på fritiden som klarar det och det är helt sjukt att man kan få IG varning för dålig kondis.. Det är ett under att jag har klarat  me tanke på att min kondis måste vara världens sämsta, jag blir andfådd av att halvspringa till bussen ( en sträcka på en halv minut typ (!!!!!!!!!).
Nu när jag endå är på tillräckligt dåligt humör kan ja säga att jag blev måttlig irriterad på outsiders idag, mer än när jag såg på sveriges smartaste barn, Ena bruden som var typ 24 bast såg ut att va ca 50 år. Alla såg helt slitna och förstörda ut ush...

Idag var en okej dag och imorn kommer bli bra, jättebra, skola imorn 11-12. ännu mer sola, börjar få fart på min bränna. wohoo! på onsdag är det skola från 13-14 (?) sen shoppning med mamma aka "vi åker inte hem försnt du har köpt nya jeans".

Dagens BÄSTA ( från min annars psykiskstörsta trafikskunskapslärare..)

Anonym dryg besserwisser från Katte: Äeh alltså det står att vi har lektion den 8 juni??
Trafikskunskapslärare: Ja det är slutvärderingen av kursen
Anonym dryg besserwisser från Katte: Eh men alltså vi tar studenten då...?
Trafikskunskapslärare: Japp, livet är ett hårt helvete




haha hallåååå söt..
image77

Kommentarer
Postat av: camilla

jag såg också det outsiders avsnittet och tänkte precis samma sak! och alla som var med i det programmet hade knöliga bröst, där var några finaexempel på hur fel en eller flera bröstförstoringar kan gå..

Postat av: Estelle

Söt kisse!

2007-04-25 @ 17:52:07
URL: http://estelles.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback