Jag tänker hoppa ner från eiffeltornet om du sviker mig

Gärdestad mys idag.. hela dagen har varit allmänt seg och jag längtar tills Prag, 15 långa dagar kvar ;E
Okej jag vet att jag är efterbliven men ja vill bara utrycka min glädje att fröken von sydow äntligen är sparkad! och jaaa jag tror verkligen hon har blivit sparkad.. och det för att ingen människa byter ut jobber som chefsredaktör på en av sveriges största tjejtidningar för att öppna en nättidning, Ebba kan säga vad hon vill i pressen men we all knows the true, hehe.
Nu väntas bara att se vem som tar över efter Ebba, jag ska börja läsa Vecko Revyn nu igen, jag känner på mig att det kommer bli en bra tidning, och ja hoppas innerligt att Cecilia B Johnsson, Annika Leone eller någon annan sjukt bra journalist tar jobbet även fast jag vet att det bara är önsketänkade för båda har bra jobb på expressen/SOLO..

har lekt lite på stureplan och hitta den här fina bilden på kändisfrisören bobby ( som kirrar sjukt fina exstations, vill att han ska göra sommarblonda slingor åt maj ju!) och fröken sverige 2004 Katarina Wigander som faktiskt ligger 1a på Stureplans finest vilket man förstår.

nu ska tvätta piercingen som jag älskar mer och mer för varje dag som går. ;)
image57

Kommentarer
Postat av: lejla

jaa, skit söt tjej! :O:D


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback