Jag har sålt min själ till djävulen..

..För Quadrapop :E
jag lovade mig själv dyrt och heligt att aldrig bli beronde av ett spel, det är bara såååå undersköterska men shit vad roligt det e! jag kunde knappt slita mig från det även när det va DH på tv och såklart lånade min snälla pappa ut sin mobil till mig så ja kunde spela, men i skolan är det andra bullar där vägrar dom låta mig spela, dom tycker jag är dryg då. oschysst! vänta bara när ja får ny mobil då ska ja spela all the time och inget kan stoppa mig ;D.

Fredrik Reinfeld var i skolan med så vi behöve inte ha någon religon vilket va skönt, ja ville såklart glida in och va lite cool medans ja snackade lite aktier med freddan men ingen tyckte det var någon bra idé så jag lät bli..

Imorn är det Emelies 18års dag, och ja MÅSTE ha vin,klädsel och pengar tills imorn.. känner jag mig själv rätt kommer ja såklart kirra biffen men det väntar och se..

http://www.youtube.com/watch?v=zPvmwuLaXhE&eurl

alla måste se den här smårliga videon. det är Pete Doherty och Kate Moss som sjunger KP nuts ( Kate and Pete nuts, för er som inte hajjade det..), alla tycker den videon är värsta bisarr och hemsk men det tycker inte jag? very strange..


Kommentarer
Postat av: dahlia

fredrik reinfeldt ? vad berättade han för "intressant" då ?

Postat av: rebecca

hahah min pappa har det också på sin mobil, han är minst lika beroende som du :P

2007-04-05 @ 17:04:21
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: Anonym

Eller hur. Det måste ha varit nått vääääldigt intressant han berättade ;D

2007-04-05 @ 21:33:43
Postat av: Petra

ingen aning, måste ha vari nått tok intresant,läste i UNT att han hade snackade me UF 3orna.. synd att inte ja fick komma in å smeka hans flint. snyft :(

2007-04-06 @ 12:13:28
URL: http://stellae.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback