Itunes I hate you,

Alltså jag är så oteknisk så det finns inte, jag behöver en redig karl som gör allt sånt här tekniktjaffs åt mig, nån frivillig eller? Annars om du har bra tips HUR man ska lära sig fatta hur Itunes egentligen funkar så är du varmt välkommen med en snäll kommentar..

Och inte har ja packat eller plattat håret, får gå upp extra tidigt och kirra det imorn,:)
Imorn kommer alla flesta gåupp för att gå till skolan/jobb, känns liiiite sad faktiskt, saknar mina kära skolkamrater ju, skolanda hej hej!

dagens ledsen-i-ögat: ja har ett bar ultracoola/bekväma lee jeans, jag har haft dom i evigheternas evighet och utan dom DÖR JAG för dom är MITT ALLT, mitt motto är ju lixom who needs a heart when you got a pair of lee istället för who needs a heart when a heart can be broken ( tummen upp för bonnie tyler!), jada jada, iaf hade ja fått en hål i ena knäet vilket e lagom nice, slitna jeans är alltid bra MEN, nu har ja fått ett hål i det andra knäet? Vad ska ja göra, snälla hjielp mig Kära Bullen mvh Petra

den här småfnissiga bilden bjuder jag på idag, oh gosh Im evil!
image65

Kommentarer
Postat av: Anonym

Släng byxorna Köp nya

2007-04-20 @ 17:10:51

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback