Hungover

Jag ska aldrig mer dricka igen är typ världens vanligaste fras när man mår som dåligast och man menar det aldrig, never..
Men det finns undantag faktiskt, som det ståndet jag är nu.

Kvällen började finfint, vi drack vin och hade allmänt mys jag Evelina och Anna, sen drog vi oss till Lotus, planerna var att förfesta på Esco eftersom det är billigt där och vi är fattiga men det får helt enkelt vänta tänkte vi. På lotus var det inte mycket folk och jag har lite svårt att kontrolera mig när det är happy hour så jag köper in sjukt mycket och känner mig helt topp vilket jag var under hela kvällen men allt bra kommer till ett slut och när ja sätter mig på bussen hem slår det till och hela jag blir helt dizzzey. Bussresan kändes som den tog 1 timme och det var inte bättre av att ja hade en tjej brevid mig som va lite desperat att få snacka med någon, iaf dissade hon mig för en annan stupfull kille, vilket kaaap.
Hemma mådde ja så illa så ja orkade stå så jag somna direkt, sen vaknar ja upp flera gånger för att spy och sista gången jag vaknar e klockan 9 så ja går upp och sätter mig för att kolla på tv, Inget smart val.. kände mig illamående av allt, det värsta var när ja kollade på Gilmore girls och det var springbreak och alla drack sig skitfulla, fyfan det är typ ett under att jag inte spydde av min egen spegelbild så som jag såg ut.

Efter den incidenten försökte jag äta...
..4 gånger :(. fick inte behålla nått i magen men såklart var pappa och mamma snälla och köpte hem glass,nyponsoppa och lite mandel biskvier.

Ikväll är det Stepford wifes som jag ska se, får hoppas att ja mår bättre då, jag citerar Timbuktu med jag ska ALDRIG mer göra så jag känner såhär! Äe nu ska ja gå och lägga mig igen och hoppas på att ja mår bättre senare..

tjill

Kommentarer
Postat av: camilla

det sämsta med såna där löften är att man aldrig lyckas hålla dom :P

Postat av: Elsa

Nej usch

2007-04-28 @ 22:39:32
URL: http://www.kamomill.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback