Hårförläning

Fick en fråga av Anneli som undrade om hårförlängningar så jag tänkte skriva lite kort om Keratinplattor som jag hari håret. Jag gör det på klipppunkten här i uppsala (H-centrum). Det är små hårslingor som är fästa med en liten keratinplatta som du bränner fast i håret. man får välja mellan 50 eller 75 eller om man vill ha mera kostar dom 80 kronor per slinga men tar du 50 slingor blir det cirka 5000:-.
Det positiva är att det känns sjuktnaturligt och är jättefint längre, det är även väldigt lättskött och det vanliga håret växer under samtidigt och jag har inte märkt att mitt hår har slitits av min förlängning därimot har det blivit mcyket längre. Det är svårt att säga vad som är negativt det är beronde på vilken hårtyp man har, men sköter man det rätt så kan det hålla hur länge som helst. jag byter högst 3 gånger per år och det håller alldeles utmärkt ;)
image69

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag gör också mina extensions på klipppunkten :) De är faktiskt jätte bra där och håret ser som du sa väldigt naturligt ut. Inte många som har märkt att jag har hårförlängning utan de tror att det är mitt riktiga hår :)

Postat av: anneli

Ahh tak så mycket för at du gjorde inlägget.. dit hår såg naturligt ut på bilden! hur långt har du i verkligheten då=)?

2007-04-21 @ 15:31:18
Postat av: Petra

jag har kanske 1 dc längre än axlarna:)

2007-04-22 @ 00:22:12
URL: http://stellae.blogg.se
Postat av: Lovisa

Gud vad fin ditt hår är :)

2007-05-01 @ 12:28:36
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback