Girl, Interrupted

Alltså, missförstå mig inte jag gillar inte Angelina Jolie, hon är verkligen sjukt överskattat MEN jag älskar henne lite vet ni varför? hon är en vampyr, hon är ett freak.. ett missfoster är vad hon är! hon skär sig och dricker blod och ja älskar henne för det för hur coolt är det inte egentligen? hon har varit med i hollywood leker sen 1995 men är fortfarrande samma vanliga ( fast hon tror hon är Mode Theresa men endå.. ) kolla bara på Ashlee Simpsons och Hilary Duff som är blonda små modesessor efter typ 2 år i rampljuset..
Va tycker ni om Angelina Jolie btw? Och vet ni någon bra hemsida jag kan kirra lite info om henne som INTE är Perez Hilton eller Starlounge?

image83

Kommentarer
Postat av: dahlia

jag tycker hon ser konstig ut .


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback