fan fan fan fan helvetes fan!!!!

Kan ingen stoppa en kniv i mig för att stilla min växande smärta? jag MISSADE Jonas Hassen Khemiri idag! Våran klass var endast inbokat på Johannas Thydells föreläsning och då antog jag att Jonas inte kom, men det gjorde han visst! 13.00 var han i våran Aula och snackade och jag missade han:(. Fan vad ledsen jag är, jag som verkligen hade sett fram i mot och träffa en av mina absolut favorit författare och kolla om han verkligen är sådär übersöt i verkligheten också. Jävla helvetes skit. Imorn kommer en utfrågan ske och praktiskt taget TVINGA Gittan att kirra hit Jonas nästa år me. Annars dör jag. Dör dör dör.

..O C H inte nog med det, som plåster på såren skulle ja kila och låna båda Johannas Thydells böcker och Ett öga rött ( som ja älskar, non stop) Men såklart var dom böckerna utlånade i statsbiblioteket, sååå jag glider tillbaka till skolan så är bibblan stängd, sååå jag kilar ännu mer vidare till Salabackar där jag får Johannas böcker, Christina Herrströms Glappet sen beställer dom in Ett öga rött från Gottsundas bibliotek åt mig, schysst!


Jonas I adore you!

image78


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att han kom till din skola, men synd att du missade honom :(

Postat av: kakan

->
haha, jag är typ ingenting av de tror jag! har ingen super koll på fotboll faktiskt! martin tror jag är aik:are. hans farsa jobbar på fotbollsförbundet och hans bror är aik tränare.. :P men jag kan hålla på bajen för din skull :D lira ju själv i bajen också så ;)

ska kila nu! =)

2007-04-24 @ 18:08:50
URL: http://karinhanser.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag har precis läst Ett Öga Rött, men tycker verkligen den var jättedålig. Jag ser inte storheten i den! :P

2007-04-24 @ 18:30:31
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se
Postat av: camilla

shiiet vad snygg han var! :o jag är ganska dålig på författare så jag har aldrig hört talas om honom men vad har han skrivit för böcker?:)/din blogg är också najs ;)

2007-04-24 @ 20:49:37
URL: http://najsprice.blogg.se
Postat av: kakan

-->
sådärjaa.. nu har jag lagt upp bild på luren o så ;p

2007-04-25 @ 12:00:24
URL: http://karinhanser.blogg.se
Postat av: Anjelica i Östersund

hej hej ..tänkte bara säga att Jonas e sötare i verkligheten än på bild han kom till våran skola (Palmcrantzskolan) för inte så länge sen och tycker synd om dig för att du missade honom han va jätte rolig:) men men hoppas att du får se honom någon gång han va verkligen jätte bra

2007-04-26 @ 19:30:36

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback