Fallet med den stulna flaggan..

Polishuset har som alla uppsalabor vet många flaggstångar och i en av dom hängde en regnbågsflagga för att visa att alla (?) eller åtminstonde alla gaymänniskor var välkommna till polishuset. Ingen fattade egentligen varför för dom isåfall borde hänga upp ALLA flaggor för att visa att alla var välkommna men hur som helst är den flaggan mystiskt borta och en socialdemokratiskgrupp i gottsunda har lämnat in en anmälan mot polishuset för stöld. Jag väntar med SPÄNNING för att höra hur det går bara för det så sjukt komiskt!

Dagens roliga: bevittnade en krock med en stackars tjej som övningskörde och inte kollade bak som krockade in i en annan man som inte heller kollade bak när han backade, han blev helt fly förbannad och jag och pappa stog och fnissade bara för det såg så jävla kul ut ( förlåt gud!).

Dagens keffa: Att jag kollar på Sveriges smartaste barn och inser att dom är sjukt mkt smartare än mig även fast jag tar på mig nördpoäng pga av mina glasögon och mitt bokberonde. snyft

Kommentarer
Postat av: dahlia

haha dagens roliga var sjukt rolig :D

Postat av: Alice

sveriges smartaste barn: "vad är en jacuzzi?"
"vad heter jeansmärket med en döskalle på bakfickan?" ... ;)

2007-04-25 @ 17:01:58
URL: http://aliceg.blogg.se
Postat av: Stella

haha shit jag blev ju nästan ägd där ;D.. njäe menade snarare mattefrågorna, där kan ja säga ärligt att ja inte kunde någon hihi!

2007-04-25 @ 21:18:25
URL: http://stellae.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback