en jävligt tråkig lista

helt onödig egentligen men varför inte,

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nej egentligen inte..
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren och vinter i början när första snön kommer..
Brukar du sjunga i duschen? Hm ibland kanske?
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? åe ingen..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Javisst
Vad är viktigast för dig? Shit.. det är ganska mycket..
Laddar du hem musik och film från Internet?  ja lätt, fuck fildelings lagar
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Spara, kirra en nice lägenhet maybe? köpa kläder ha kul..
Vad är det bästa med julafton? Min roliga släkt, julklappar.. MATEN
Tänker du mycket på ditt utseende? Ja
Vad får dig att slappna av? Kaffe och cigg.. faktiskt
Tänker du ofta på sex? haha ja..
Är du skyldig någon pengar? hmm nej det tror jag inte?
Är du mörkrädd? Nje typ inte.. kanske ibland..
Vilken färg är snyggast? grönt
Tycker du matte är svårt? ja jag haaaaatar matte. blä bajs
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej inte viktigt men kanske kul
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar.. eller en schysst lägenhet :P
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Allt mellan 11 till 4 :P
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Mig själv
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej verkligen inte
Har du piercing? Ja, navelen.örorna och läppen
Bråkar du och dina syskon ofta? Inte bråka men skrika lite då och då..
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Min familj och mina vänner såklart
Läser du ofta böcker? JA. är en sucker..
Vad föredrar du för sorts filmer? Beror på vilket humör jag e på.. typ skräckisar
Vad slösar du mest pengar på? ciggaretter och nöjen i princip..
Vill du gifta dig? ja absooolut
Vill du ha barn? ja absooolut
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? OTH,DH,seinfelds,scrubs,SATC osv..
Vilka länder har du varit i? Frankrike,Bulgarien,Turkiet,Spanien,Finland,Tyskland och massa i Europa typ
Vilka husdjur har du haft innan? Hund,marsvin,katt. nu en hund och en katt:P.nån gång ibland
Är du bra på att laga mat? Nej..men ja vill gärna va det haha
Solar du ofta? Ja. sola is my passion
Var badar du helst? i min jacuzzi. mjau
Vad dricker du för alkohol? sprit,öl,vin. typ vad som helst utom alkoläsk
Vad använder du för droger? Ciggisar bara..
Vilka djur är du mest rädd för? haha jag älskar alla djur! kanske aggressiva då..
Vilka språk kan du? svenska och engelska
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Förutom när jag flög in i en högtalare nej..
Vilken kändis är hetast? tjej, Nicole Richie och kille Liam Gallagher eller Travis Barker kanske
Gillar du att dansa? Yes!
Vad har du för klädstil? beror på humör..
Är du flygrädd? ja lite nervis kanske..
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Helt onödigt
Vad dricker du helst när du är törstig? Saft. :D
Vilken är din favoritglass? allt utom choklad ju.
Tror du på ett liv efter döden? Ja, jag hoppas på det
Vilket kaffe sörplar du helst? Från barista. rättvisemärkt;)
Vilket mobilmärke föredrar du? ehhh.. sony ericsson kanske?
Vill du gå ner i vikt? ja tack
Tycker du om sushi? Vet inte har aldrig provat
Tror du på livslång kärlek? ja visst
Vad äter du helst när du ser på film? GODIS
Lever dina föräldrar tillsammans? Japp
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Nej varför dää
Har du tandläkarskräck? Ja.. :(
Har du någon gång haft självmordstankar? Nej
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Både och.. beronde på vilket humör:P
Vilken hårfärg har du naturellt? mörkbrunett typ..
Biter du på naglarna? inte längre
Är du beroende av något? kärlek.. och cigg? :$
Hur ofta motionerar du? några gånger i veckan

Kommentarer
Postat av: dahlia

ursäkta ?! aldrig provat sushi ? :O

Postat av: rebecca

Dessa listor är alltid så roliga att fylla i :), desvärre är dem lite tråkigare att läsa men fuck it det viktigaste är ju att man själv har kul :D !

2007-04-07 @ 15:16:21
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: Anonym

jag sökte bara på google :D

2007-04-07 @ 16:49:21
URL: http://paulinalevo.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback