jul 2008

Min mamma berättade nyss för mig hur det märks att jag har blivit stor, går nämligen inte och skakar på pakenerna. det är ju en lögn eftersom den enda anledningen till att ja inte gör det är ju faktistk för att ja inte vet vart alla klappar är! Typisk mamma att inte tänka utanför lådan liksom!

Check lista inför julen
1. Göra knäcken, vi har cirka 800 formar men ingen knäck. Måste ordnas
2 Göra klart skinkan innan vi drar till Sthlm och hämtar den där adopterade monsterapan som sägs vara min syster. 9 grader to go.
3. Ladda kamera batterierna, denna jul ska förevigas såklart.
4. Tvätta håret.
5. Klä granen
6. Äta massor av gröt och dricka julmust och andra juliga saker
7. Kolla på grinchen, måste få lite julfeeeling!

Hepp så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oxo ett tecken på att blivit "stor".Förut gick du runt och letade rätt på alla julklappar.Eller har du helt enkelt blivit för lat?

2007-12-23 @ 13:41:54
Postat av: Anonym

hahaha klockren kommentar. jag gissar på att du är för lat petra ;)

2007-12-26 @ 15:11:27

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback